Створення бренду PUMA

PUMA є однією з найстаріших компаній в світі спорту. Початок якій поклала звичайна сімейна сварка між рідними братами. Так з'явилися дві компанії Adidas і PUMA. А ось як з'явилася друга, про це нижче.

У 1924 році в невеликому баварському містечку Герцогенаурах грунтується членами сім'ї Дасслер фірма під назвою «Взуттєва фабрика братів Дасслер» ( «Gebruder Dassler Schuhfabrik»).

У сім'ї було двоє братів - Адольф і Рудольф. Перший займався організацією виробництва і створенням нових моделей і видів взуття, а на плечах другого лежала завдання зі збуту цієї продукції.

До 1925 року фірма зростає до таких масштабів, що Аді вирішує реалізувати свою давню мрію. Як запеклий гравець у футбол, він придумує і зшиває футбольні бутси з металевими шипами, які викував для нього місцевий коваль. Так з'явилася перша шипована взуття, що згодом стала досить популярною.

Незабаром виробництво зростає до такої міри що вже не збожеволіє у дворі прилеглих до будинку сім'ї. Тому в 1927 році орендується цілу будівлю для фабрики. Штат вже налічує 25 співробітників, а в день виробляється 100 пар взуття. Пізніше ця будівля викуповується сім'єю Дасслеров, і вони переїжджають жити в неподалік стоїть від фабрики маленький будиночок.

Через рік деякі спортсмени вперше виступили у взутті «Дасслер» на олімпіаді, яка проходила в Амстердамі. І вже в 1932 році в Лос-Анджелесі німцем Артуром Йонат, взутим в взуття від братів, завойовується бронзова медаль в забігу на 100 метрів. А найуспішнішим роком для компанії став 1936 - на берлінській олімпіаді чорношкірим американським бігуном Джессі Оуеном у взутті «Дасслер» було виграно чотири золоті медалі.

Під час ігор майже кожен другий гравець збірної по футболу взутий в взуття Dassler. У підсумку в портфелі німецької команди виявилося сім золотих і п'ять бронзових медалей. Також на додаток до футболістів атлетами було встановлено два миррове і три олімпійські рекорди.

Незважаючи на всі перемоги, розуміння між братами поступово зникає. Навесні 1948 року брати посварилися «в пух і прах», тому вирішили розділити сімейну справу на дві частини. Так Адольф назвав свою компанію Adidas, а Рудольф вибрав в якості назви - PUMA. Тепер брати закляті конкуренти - протиборство яке між компаніями проявляється і в наші дні.

В цьому році PUMA випускає в світ перші свої футбольні бутси під назвою Atom. І вже в одному з перших футбольних матчів, який проходив після Другої Світової Війни кілька гравців національної команди віддають перевагу бутсам від Рудольфа, виступаючи в них на змаганнях.

Першу перемогу для спортивної компанії ознаменував 1952 рік, коли Джозефом Бартель з Люксембургу було взято перше олімпійське золото в бігу на 1500 метрів. У ті дні змагання проходили в Гельсінкі.

Через два роки німцем Хайнцем Фюттерером на чемпіонаті в Йокогамі був встановлений світовий рекорд на дистанції в сто метрів. І в 1960 знову в бігу на 100 метрів завойовується золота медаль, цього разу Армін Хері.

У 1968 році портфель перемог PUMA поповнюється ще чотирма золотими медалями, привезеними спортсменами з Олімпійських Ігор в Мексиці. Пізніше компанія налагоджує випуск спортивного взуття на застібках-липучках, ставши першопрохідцем в цій області.

А на чемпіонаті світу з футболу 1970 року народження, котрі проходили в Мексиці, кращим гравцем визнається Пеле. Йому вдалося в бутсах PUMA вивести свою команду в лідери Чемпіонату, обігравши збірну Італії.

Змагання 1972 року продовжили традицію, цього разу на Олімпійських Іграх в Мюнхені спортсменами в екіпіровці від PUMA було виграно чотири золотих медалі. Серед них були: Джон Акіі-Буа (біг на 400 метрів з бар'єрами), Мері Пітерс (п'ятиборство), Клаус Вольферманн (метання списа) та Ренді Вільямс (стрибки в довжину).

Після десятиліття в першому своєму Чемпіонат Світу Дієго Марадона бере участь в бутсах від PUMA. І в 1986 році збірна Аргентини на чолі з Дієго перемагає, отримавши титул Чемпіонів Світу. А Марадона удостоюється нагороди «Кращий гравець Чемпіонату».

Через три роки громадськості PUMA представила нову технології амортизації взуття Trinomic, яка надалі стала фундаментів для створення системи Cell.

Однак, незважаючи на всі успіхи до дев'яностих років компанія була у межі банкрутства. Продажі і створення бренду перебували на друге планах. Думка у споживачів до марки склалося негативне - вони її вважали невиразною і наслідувальної.

На порятунок компанії прийшов сорокарічний генеральний директор по імені Йохан Зайтц. Завдяки йому курс PUMA змінився, тепер компанія співпрацює з модними дизайнерами і починає випуск лімітованих серій як одягу і аксесуарів, так і взуття. У компанії були змінені акценти - вона відійшла від спорту в цілому, і перейшла до одягу для конкретних видів спорту та активного способу життя.

Керівництво на чолі з Йоханом Зайтца поставило головне завдання перед собою, а саме зробити бренд PUMA найбажанішим у споживача і досить креативним. І у них це вийшло.

В середин