Захист прав споживачів

 

 

В компанії HighWay зв'язок з клієнтом не закінчується після замовлення товару незважаючи чи це 100% оплатою на карту або оплата при отримані.

Ми зацікавлені в тому щоб кожен наш клієнт отримав товар який він замовляв в належному стані.

Інколи бувають момент з товаром що він може бути з браком, можливо пошкодився нашіональним перевізником підчас доставки, тому ми постійно на зв'язку з клієнтом, щоб бути в курсі ситуації і приймати відповідні рішення.

Якщо так трапилося, що товар до вас прибув бракований або пошкоджений - це питання лягає на нас, компанію HighWay.

Ми повертаємо вам кошти або відправляємо товар на заміну.

В будь якому випадку ми дійдемо до спільної згоди з Вами.

 

Компанія HighWay відповідаємо за товар який ви замовляєте і зробимо максимум щоб ви були задоволені.

 

 

(c) Будьте стильними разом із HighWay