Історія логотипу Nike

Сьогодні пропонуємо поглянути на історію, мабуть, найвідомішого і улюбленого зі спортивних брендів в світі - Nike. Ми всі знайомі з логотипом-галочкою Nike, схваленим величезною кількістю суперзірок, таких як Майкл Джордан, Леброн Джеймс, Андре Агассі, Марія Шарапова, Венера і Серена Вільямс, список яких можна продовжувати і далі. Знаменита «галочка», так добре відома і улюблена в даний час, досить слабо стартувала в якості логотипу, і як в будь-якій великій історії, пройшла шлях від скромного початку до неймовірного майбутнього.

У 1971 Філ Найт, засновник Blue Ribbon Sports, найняв студентку-дизайнера Портлендського університету Каролін Девідсон для розробки логотипу для взуття. Девідсон представила Найту кілька варіантів дизайну, і хоча Найт не рахував логотип галочку карколомним варіантом, він вибрав саме цей символ і вирішив, що «вона з часом може багатьом сподобається все більше і більше». Галочка Nike зробила набагато більше, ніж це. Девідсон виставила за роботу рахунок на $ 35, але через роки, після того, як логотип Nike став відомий у всьому світі, Найт надіслав дизайнеру діамантове кільце у вигляді галочки і конверт з акціями компанії Nike, щоб висловити свою подяку.
Найт хотів бачити в якості дизайну логотипу Nike емблему, яка була б одночасно простий, динамічною і гнучкою. Ці слова характеризують логотип Nike, який успішно перетворився в одного з найвпливовіших і впізнаваних символів у всьому світі. Галочка Nike представляє собою крило відомої статуї грецької богині перемоги Ніки (Nike), яка була джерелом натхнення для безлічі великих і відважних воїнів. Спочатку марка була представлена ​​як «стрічка», але пізніше її стали називати «swoosh» (свист розсікає повітря), так як ця назва точно символізує матеріал, з якого Nike виготовляє спортивне взуття.

Навесні 1972 на ринку з'явилася перша взуття Nike з логотипом-галочкою, а кілька років по тому, в 1995 логотип був зареєстровано в якості товарного знака компанії і став її фірмовим стилем. Образ, який використовується сьогодні, з'явився через дев'ять років після того, як був розроблений оригінальний логотип. З тих пір знак був трохи змінений - галочку злегка нахилили, розмили і пофарбували в чорний колір.

Сьогодні Пропонуємо поглянуті на Історію, мабуть, найвідомішого и улюбленого зі спортивних брендів в мире - Nike. Ми всі Знайомі з логотипом-галочки Nike, одобрения Величезне кількістю суперзірок, таких як Майкл Джордан, Леброн Джеймс, Андре Агассі, Марія Шарапова, Венера и Серена Вільямс, список якіх можна продовжуваті и далі. Знаменита «галочка», так добре відома и улюблена в Сейчас годину, Досить слабо стартувала в якості логотипу, и як в будь-Якій Великій історії, пройшла шлях від скромного качана до неймовірного майбутнього.
У тисячі дев'ятсот сімдесят один Філ Найт, Засновник Blue Ribbon Sports, найняв студентку-дизайнера Портлендського університету Каролін Девідсон для розробки логотипу для взуття. Девідсон представила Найту кілька варіантів дизайну, и хоча знайти не рахувать логотип галочку карколомнім варіантом, ВІН Вибравши самє цею символ и решил, что «вона з часом может Багата сподобається все более и более». Галочка Nike Зроби набагато более, чем це. Девідсон Вистава за роботу рахунок на $ 35, но через роки, после того, як логотип Nike ставши відомій у всьому мире, Найт надіслав дизайнеру діамантове кільце у виде галочки и конверт з акціямі компании Nike, щоб Висловіть свою подяку.
Найт Хотів Бачити в якості дизайну логотипу Nike емблему, яка би була одночасно простий, дінамічною и Гнучкий. ЦІ слова характеризують логотип Nike, Який успешно превратился в одного з найвпливовіших и впізнаваніх сімволів у всьому мире. Галочка Nike представляет собою крило відомої статуї грецької богіні перемоги ніки (Nike), яка булу Джерелом натхнення для безлічі великих и відважніх воїнів. Спочатку марка булу представлена ​​як «стрічка», но пізніше ее стали назіваті «swoosh» (свист розсікає повітря), так як ця назва точно сімволізує материал, з которого Nike виготовляє спортивне взуття.

Навесні +1972 на Сайти Вся з'явилася перша взуття Nike з логотипом-галочки, а кілька років по тому, в 1995 логотип БУВ зареєстровано в якості товарного знака компании и ставши ее фірмовім стилем. Образ, Який вікорістовується сьогодні, з'явився через дев'ять років после того, як БУВ розроблення оригінальний логотип. З тих пір знак БУВ немного зміненій - галочку злегка нахил, розм и пофарбувалі в чорний колір.